toimitusehdot

Voimassa 25.11.2021 alkaen. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja, toimituskuluja ja –tapoja.

Verkkokauppa

Mestarifarmi Oy (0831276-4) myy tuotteita yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, joka lisätään tilauksen loppusummaan. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja -ehtojen muutoksiin. Kaupankäynnissä noudatetaan Mestarifarmi Oy:n yleisiä myynti- ja toimitusehtoja.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja antamalla lopuksi tilaajan tiedot ja toimitusosoite. Tilauksesta lähetetään sähköpostivahvistus, josta ilmenee vahvistettu toimituskulu. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kerättyjä tietoja voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin ellei tilaaja sitä erikseen kiellä. Verkkokaupasta tilatessasi sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Ostos maksetaan tilauksen teko vaiheessa pankki – tai luottokortilla tai verkkopankilla. 

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi toimitustavan. Käytössä ovat Posti Express paketti ja isommissa toimituksissa Postirahti. Voimme myös valita tilauskohtaisesti vaihtoehtoisen toimitustavan 

Voit valita myös noudon Seinäjoen varastoltamme, osoite on Konekatu 1 60320 Seinäjoki. Noutovarasto avoinna arkisin klo 8-16.  

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen varastotuotteille 1–5 päivää. Tehdastoimitustuotteiden toimitusaika on 6–28 päivää tuotteesta riippuen, tarkemman toimitusajan voi varmistaa asiakaspalvelustamme.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ole ensin suoraan yhteydessä meihin: Mestarifarmi Oy puh. 040 4814868.

Palautusosoite:
Mestarifarmi Oy
Konekatu 1
60320 SEINÄJOKI

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on lähetyksestä tehtävä välittömästi reklamaatio rahdinkuljettajalle (Posti).